چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی print pvc

مرکز چاپ و خدمات کارتهای پی وی سی در کشور, خدمات کارت پی وی سی

توانایی کاربردی ترین چاپ کارت پی وی سی همراه کارت pvc

ما کارت عکس ID و نزدیکی RFID کارت های حضور و غیاب مبتنی بر. 

شرایط محیطی فروشگاه و یا چاپ کارت پی وی سی فقط در دما و رطوبت زیر مخفی محدوده:  18.3-29.4 درجه C (65 تا 85 درجه فارنهایت) 

کیت تمیز کردن

کابل USB

رد سینی

منبع تغذیه و طناب

گزینه های و لوازم جانبی شامل نمی


رنگ های موجود: آتش سرخ و درخشان آبی

کیت ارتقا برای چاپ دو طرفه

گزینه های رمزگذاری می تواند در ترکیب، کارخانه سفارش داده و یا به روز رسانی در سایت با ماژول های اضافی: 

حالا شما می توانید طرح بندی کارت شناسایی خود را آپلود و یا حتی طراحی جدیداندازه جعبه :mm500*450*400 با استفاده از قالب کارت ID ما است.

سرعت چاپ :cm3/h100-10

چاپ کارتهای پی وی سی با توانایی های جدید و امروزی .

رطوبت نسبی 20 تا 80٪، غیر متراکم 1.7 چاپ فشار سر رنگ چاپ تصعید نیاز به یک فشار سر چاپ خاص برای حفظ سر و روبان در تماس نزدیک با کارت. آیا چاپ را افزایش نمی دهد

مرکز چاپ کارتهای پی وی سی pvc .

 سایز چاپ :mm 140*140*135

توانایی و شایستگی های کارت پی وی سی برسی به صورت تخصصی .

پشتیبانی از مدل: پشتیبانی تولید خودکار


فرمت های ورودی :STL

بهترین چاپ انتخابی در نمایشگاه های صدور کارت pvc .

ضخامت لایه :0.2mm-0.4mm

طفا توجه داشته باشید: اگر برنامه ریزی به در خانه چاپ با استفاده از نرم افزار خالق ID، توصیه می شود برای استفاده از کیت چاپ ID ارزان. این کیت تولید با کیفیت حرفه ای ID که نگاه یکسان به کسانی که از فارگو و یا سحر و جادو پرینتر کارت با استفاده از هر جوهر افشان دسکتاپ و یا چاپگر لیزری.

 ما همچنین تسمه یا طناب هر دو ساده و سفارشی با 4 رنگ چاپ آرم شرکت شما را فراهم. اگر شما نیاز به یک کارت ID سفارشی برای هر یک از کارکنان، ما XLS ارسال با نام از کارکنان پس از فرآیند آنلاین شما کامل است.سایز دستگاه پرینتر: 310*260*355 mm  اگر شما از یک طراحی آماده، آپلود فایل و سفارش خود را. فایل XLS برای نام فردی ما. 

 فشار سر به حفره چاپ و یا تغییر رنگ به علت سطح جبران ناهنجاریهای بر روی کارت - صدمه به سر ممکن است منجر شود. فشار سر چاپ تنها باید توسط یک تکنسین کارخانه تنظیم شده است. 1.8 چاپ دما سر رنگ چاپ تصعید نیاز به درجه حرارت خاص سر چاپ به حرارت و انتقال رنگ به کارت. 

دارای ریبون Holographic Retransfer

دارای پرت شبکه Ethernet

ابعاد پرینتر :طول:5/43 عرض :01/34 ارتفاع :32 سانتیمتر

وزن:15 کیلو گرم

رمزگذار نوار مغناطیسی، ایستگاه تماس هوشمند، واحد کدگذاری هوشمند، واحد کدگذاری تماس

رمزگذاری USB بر روی آی پی از طریق اضافی USB ماژول سرور خالص، پس از درخواستسیستم قفل برای جلوگیری از دسترسی به چاپگر و مواد مصرفی (کارت و روبان)

تعداد چاپ ریبون رنگی 500 پرینت

چاپ ربیون UV(برای تصعید و نوعی چاپ امنیتی نامرئی)

  آیا کارت انباشته حرکت در اطراف بی ارزش - آنها می توانند با هم مالش و خراش و یا انتقال مواد از یک کارت خود را به دیگری، تحت تاثیر قرار کیفیت چاپ. اگر یک کارت باید کثیف قبل از تبدیل

بهترین چاپ کارتها پی وی سی در همه وضعیت .

 استفاده از دستکش جراحی بدون پودر تالک،وزن ناخالص: 14kg دستکش پنبه نازک، و تختخواب تاشو انگشت جلوگیری از هر دو کمک خواهد کرد .

کاربردهای کارت pvc در زندگی همه .

لکه از روغن اثر انگشت و همچنین خش از ناخن. دور انداختن هر کارت با خش سطح. استفاده از شبکه های مو، و یا کراوات موی بلند برای جلوگیری از مو از گرفتن بر روی سطح کارت.وزن دستگاه: 9.5kg حفظ محیط زیست هر دو آلاینده و شخص آزاد است.

قابلیت های کاربردی پرینترهای چاپ کارت پی وی سی .

مشخصات فنی کارتهای پی وی سی .

پشتیبانی از سیستم عامل XP-Vista-Win7(32bit-64bit)

 خم شدن شدید نیز ممکن استبرق مورد نیاز:200W, 50-60Hz, 100-200VAC باعث آسیب عملکردی به کارت. 1.10 کارت آلودگی آلودگی، مانند گرد و غبار پی وی سی، گرد و غبار دیگر، پرز، روغن، مو و خش به سطح کارت می تواند در کاهش کیفیت چاپ شود . هر آوار بر روی کارت ممکن است تحت تاثیر قرار چاپ کارت، و ممکن است آسیب دائمی به سر چاپ شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.